Tuesday, 5 January 2016

Jom Ke Sekolah Tahun 2016

Assalamualaikum,
Masih sibuk dengan anak-anak?
Mamamyja dah kat rumah pagi nih. Alhamdulillah selesai semuanya
Hari nih start Nurul Auni masuk tadika. 
Alhamdulillah perkara yang menenangkan hati ibu dia tidak nanges. 
Lega la hati ibu esok nak pergi kerja.
Tapi rasanya malas lagi. Nak sambung jer cuti. Mengenangkan kerja makin menimbun la pulak.
Tengok lah esok macam mana. Hahaha

 Muka ada senyum. Seronok sangat nak kesekolah

 Tetiba moody, letih tangkap gambar kot. Layan kerenah ibu. Haha


nih request dari auni.
'ibu tangkap gambar auni bagi kat atok ea'
suh bagi kat nenek kesayangan dia.
Layan kan ajer.. hahahah

ini pula gambar abang. Nampak x? Time nih sekolah kebangsaan petang.
maaflah sekolah agama ibu xsempat nak follow. 
Kena g opis. Terpaksa aisar cari kelas sendiri. Alhamdulillah dia boleh buat. 
Sebab ibu yakin tu yang ibu lepaskan buat sendiri.

Untuk anak-anak ibu, ibu doakan kecermerlangan kamu. 
Diterangkan hati dipermudahkan menerima semua ilmu yang diberikan.
Hormat guru itu penting.
Yang dah berjaya teruskan usaha yang baru nak mula ibu kena bekerja keras lagi..

Ok mamamyja nak settlekan hal lain pula.
Petang nih bawa dak tecik pula nak school. Hahaha. nak g check up.

~ The End ~

6 comments:

  1. Selamat kembali ke sekolah buat ank2 myja ;)

    ReplyDelete
  2. Ceria & bersemangat anak2 eyja ke sekolah :)

    ReplyDelete
  3. alahai auni. senyum nyer saling tak tumpah mcm ibu nyer.

    ReplyDelete