Tuesday, 29 December 2015

Planner & Diari 2016

Assalamualaikum,

Happy lunch sumer. Tengah makan apa tu?
Mamamyja diet. Percaya atau x nih? Hihik
Tul ar, xlalu nak makan and x tahu nak mamam apa. Jemu kot. Haha

Hem... ngah bosan-bosan dok opis nih. Update Blog lah
Maklumlah suam-suam kuku dah blog nih
Kerja tempat mamamyja nih macam xleh nak lari kemana. Kerja xpernah nak putus dan surut

 Eh,eh dah sampai lah. Siapa letak nih?
Berani betul maen letak ajer. Kang ada orang laen rembat.
Benda nih sensetif tau, hahahha.. yer ker??





Masih panas lagi kat tray. Belum diisi lagi. Bakal penuh dengan agenda-agenda yang penting
Tapi nih Office nyer. So more kepada meeting, kursus and leave.

Nanti mamamyja share personal punya planner. Hantik sangat tau. Poyo giler minah nih. Hahaha.

Klah bubuy. Sambung esok plak. 
Sikit-sikit Xperlu banyak-banyak kang xterbaca pula. Hihik

4 comments:

  1. Baru nak tanya, planner personal eyja mana? Hehehe selamat merancang utk 2016 :)

    ReplyDelete
  2. alamak... kalender pon blom ade lg kat umah ni.. mmg nak kene plan utk tahun 2016 ni kan..

    ReplyDelete
  3. best nya..tahun ni tak de ke siapa2 nak bagi kat saya..hahhaha..surirumah pun kena ada jugak tau..:p

    ReplyDelete