Thursday, 31 December 2015

7 years old ker???

Assalamualaikum,


Cuti sekolah sudah hampir melabuhkan tirainya.
Semua mesti busy menyiapkan segala persiapan. 
Mamamyja seperti biasa tidak suka persiapan last minit. 

Semuanya sudah prepair awal2 bagi mengelakkan perkara yang sukar dan rumit berlaku.
Kejap juga masa berlalu kan. Esok dah tahun baru
Apa wish tahun depan yer? 

7 years old? yer ker? macam baru jer kenal mamamyja eh.
Sebenarnya dah lama, dari blogspot lagi. 
Cuma blog mamamyja nih suam-suam kuku sahaja. Xrajin nak update. 
Maklumlah kekangan masa yang membuatkan mamamyja payah sangat nak update.


31 Disember 2008 - 31 Disember 2015

My Wish semoga mamamyja dapat teruskan berblog nih. Harap-harap dapat meluangkan masa walaupun xbanyak sikit pon jadi lah
Kepada yang telah follow mamamyja thanks a lot.
Bagi yang rajin menjenguk dan komen, terima kasih banyak-banyak
Harap2 tahun depan lagi ramai follower. I sendiri pon malas nak blogwalking. Caner tu eh. Hehe

Oklah, have to go
Happy New Year !!!!!

2 comments: