Wednesday, 21 October 2015

WORDLESS WEDNESDAY - JEREBU!!!!

Assalamualaikum,

Dah lama mamamyja tak bersiaran. Hehe, busy kot
Apa yang dibusy kan pon xtahu lah... ahaks

Jerebu makin kuat dan tiada kurangnya.


Pagi-pagi dah sampai opis. Jam 6.52 am. 
Masa perlu dipatuhi. Right??

Sepatutnya bukan pakai mask nih. Tapi dah ini jer yang ada dalam kereta. 
Pakai jugaklah "menghindari lebih baik dari mengubati"..
Jagalah kesihatan anda dan keluarga tersayang..

~ The End ~

10 comments:

  1. As salam...sesak nafas...kelam mata dgn cuaca skrg..jerebu makin teruk..sama2 kita doakan semoga diberikan kesihatan & jerebu cpt hlg..

    ReplyDelete
  2. Pakai mask. Kesihatan harus dititikberatkan.

    ReplyDelete
  3. Jerebu kuat sekrang, bukak pintu bau asap

    ReplyDelete
  4. beli je mask yang comel2 tu..ada banyak juga yang cantik2..jimat tak payah pakai buang..hehhe

    ReplyDelete
  5. Memang terukla jerebu skrg. Memang akak berkurung je dlm rumah klu tak perlu pergi mana2.

    ReplyDelete
  6. sgt betul.
    lebih baik pakai yg ada, drpd tak pakai langsung :)

    ReplyDelete
  7. Habiskan je la stok yg ada... en hubby saya pun beli mask jenis gini seplastik pulak tu... pakai je la... huhuhj

    ReplyDelete
  8. Tp skarang jerebu dh berakhir..alhamdulillah

    ReplyDelete