Sunday, 11 October 2015

HAPPY BIRTHDAY ARISSA 1.0

Assalamualaikum

Entry lambat sikit. Maklumlah weekend sibuk dengan keluarga terpaksa la melambatkan kerja-kerja menghupdate blog. Kahkahkah.. Nih pon baru balik dari Pahang terus menaip entry takut-takut lah basi.

Actually mamamyja tengah frust yang teramat-amat sangat. Nak tahu kenapa? Nanti i cerita yer korang. Oklah malas nak lari dari tajuk sangat.



 Selamat Hari Lahir Arissa
Dah setahun umur anak ibu nih yer
Dah pandai jalan dah pun, alhamdulillah. Nih yang cepat jalan antara adik beradik yang lain
Ibu dan ayah doakan yang terbaik buat arissa insyaallah, amin.

 wanita melayu terakhir x kiter. berkain batik. Hahahahha, cam nih ar kalau balik umah mak hihik

 memang suka betul korang posing eh. hihik

Oklah mamamyja nak siapkan baju2 untuk esok. Dah keje kan?? Mood nak bercuti sudah datang. Hehehehe

~The End~

9 comments:

  1. Happy Birthday, Arissa! Moga membesar menjadi anak yg pintar dan solehah :)

    ReplyDelete
  2. Cepatnya masa berlalu. Dah setahun pun arissa. Rasa macam semalam tengok mama myja duk bawak perut

    ReplyDelete
  3. Hepi besday arissa. Semoga jadi anak yang soleh dan membesar bagaikan juara. :-)

    ReplyDelete
  4. Happy Belated Birthday Arissa.
    Moga jadik anak yang solehah yer.

    nape hidung Arissa tu? nampak cam luka.
    gambar dia comot makan kek tu comelllll sgt2~

    ReplyDelete
  5. sekejap je..aritu rsa mcm bru j lepas pntang...
    happy belated birth arissa..
    moga trs mbesar bagaikan juara

    ReplyDelete
  6. happy birthday arissa.
    moga membesar jadik anak cantik dan solehah.

    ReplyDelete
  7. Happy belated besday arissa syng.. Comelnya dia.. Geram tgk..

    ReplyDelete