Friday, 11 September 2015

LOVELY FRIDAY - Kursus Lagi :(

Assalamualaikum,


Sekejap jer masa berlalu. Dah hari Jummat. Alhamdulillah masih bernafas dan boleh meneruskan ibadah kepadamu Ya Allah. Amin

 Tadaa... orang suka selpie, jangan marah eh. kuikui
Hari nih mamamyja pakai Tudung AJ White Label..
Syamimi sama x tudung kitew?? Hahaha
Alhamdulillah tudung awak sampai dengan selamatnya. 
Terima Kasih dengan Entry Penghargaan tu. I hargainya juga.

 HUAARGH !!!! kursus mamamyja sudah mencecah 13 hari setahun, jadi sekarang pencapaian melebihi sasaran iaitu 7 hari dalam setahun. Hari nih dapat emel kena pergi lagi kursus... geramnyer.
Mamamyja nyer letih x hilang pon lagi nih. Nak nanges rasanya. Dah la rindu kat ibu kitew. 

Tarikh Kursus : 13 hingga 15 September 2015
Bertempat : Institut Perakaunan Negara, Sabak Bernam Selangor

Sebaknyer rasa nak pergi walaupun dekat sebab mamamyja nak balik rumah ibu. Call terus x jadi balik. Sedihnyer... Walapun dekat tapi kesibukan I nih mengalahkan Datin tu yang kena cari masa yang betul2 free baru balik jumpa Ibu. Baru best. Kalau balik kejap2 dan terkejar2 memang mamamyja x minat. Huhuhu

Oklah, mamamyja nak sambung siapkan kerja. Bubuy

~ The End ~

10 comments:

  1. uih..banyaknya kursus tu...apa pun salam jumaat mama myja ye

    ReplyDelete
  2. selamat berkursus myja.. cantik tudung, takmo sedih-sedih na.. chill..

    tips susu banyak

    ReplyDelete
  3. bestla pergi kursus kalau tak ada halangan.. dkna nak pergi kursus pun merayau cari sendiri yang mana paling dekat dan tak perlu pergi lama.. kesian nak tinggal anak. dah cukup 7 hari kursus baru lega..hehehee

    ReplyDelete
  4. Salam jumaat...selamat berkursus myja...berseri-seri awak berselfie tu..;)

    ReplyDelete
  5. Selamat berkursus ye mamamyja... lama sungguh tak singgah sini... moga semuanya dipermudahkan :)

    ReplyDelete
  6. aida da lebih 60 hari kursus tahun ni.
    lebih dari cukup.
    boleh cover 7 thn ke depan ha ha ha...

    ReplyDelete
  7. Keshian dia rindu ibu. Sabar ye, dah tuntutan tugas. Selamat berkursus, eyja.

    ReplyDelete