Sunday, 23 August 2015

WEDDING ADIK PART 1

Assalamualaikum,

Alhamdulillah akhirnya selesai juga Majlis Pernikahan adik mamamyja pada 22 Ogos 2015. Majlis berjalan dengan lancar dan sederhana sahaja. Sesimple yang mungkin, maklumlah GST, semua benda nak mahal kan.. Betul x? Hehehe

Mamamyja sharing gambar jer lah yer. Ngah sibuk nak buat keje lain nih. Berlonggok baju mamamyja x gosok lagi nih. Maklumlah cuti lama, tapi xd lah lama mana pun. Huhuhu

Adik beradik mamamyja. Tengok auni menyelit jerk
Adik kawin dulu dari abang, xperkan, xkisah pon
insyaallah abg next year

amboi... senyum meleret2. Over!!!



 With ibu dan ayah
 Nih la family mamamyja. Keluarga kecil jer.
 Bersama-sama keluarga belah lelaki. Hehehe


 With mamamyja family.. Auni is OVER !!! kenapa macam tu?? hahaha

Tadaaa.... show off baju lagi. Hahaha seperti biasa mamamyja beli dekat Zahraonlineshop

Ok next week Majlis kenduri kendara. Mamamyja update pic lagi yer. Hahaha seronok sangat bergambar. Tapi selamatlah gambar kakak x lebih dari pengantin. Kalau x mesti kena marah. maklumlah pengantin mintak abang ipar sendiri jadi cameraman. Hihik dah kamera sendiri takut ter'over' pulak.

To adik, selamat pengantin baru. Along doakan semoga berbahagia hingga ke syurga, Insyaallah. Amin

~ The End ~


4 comments:

  1. Tahniah buat pasangan pengantin. Tahniah juga buat eyja dan family,..terima ahli keluarga baru :)

    ReplyDelete
  2. Meriahnyaaa, barakallah pengantin

    ReplyDelete
  3. teringat masa ittew baru kawin.. hehee

    ReplyDelete
  4. head soccer unblocked is a web page on the topic of our sport. Here we have many games like head soccer and head soccer 2 or Big Head Soccer . soccer heads And Big Head Football or big head basketball there is your great experience about football . Good luck

    ReplyDelete