Tuesday, 18 August 2015

POSE TERAKHIR SYAWAL

Assalamualaikum,

Tengah bosan-bosan duduk menunggu website rumah peranginan nih dari busy. Menaip blog la jap. Walaupun idea-idea dah kering kontang nih. Bosan lak menunggu.. Stress pon der. Asyik busy xpon access denied jerk. Macam mana nak booking nih?.. Gamaknya kena la cari alternatif lain..

Makan sudah, beraya pon sudah.. Apa yang berlaku semasa syawal tahun nih?? Mamamyja sekeluarga kena demam serentak sampai seminggu.. Selamat hanya demam selsema biasa sahaja dan bukan Denggi. Kalau x, xahu la nak digambarkan macam mana. Maklumlah nak kenduri adik nih lagi beberapa minggu jer tinggal. Kalau sakit, masya allah susah mamamyja nak gambarkan cam ner. Maklumlah i jadi kamera-man kena lah ada pada hari tersebut kan??? kamera-man x bertauliah. Setakat mana yang sempat je ler. Hahaha

Banyak lak mamamyja celoteh nih. Tengah free taip jer apa yang nak taip. Baby tengah tido tu. Hahhha. Jom lah layan pic mamamyja selepas sakit. Kahkahkah... mamamyja memang nak bagi orang jeles. Choiii jahatnya i nih. Hehehe

 Last Open House rumah Dato' PUUN Selangor.. di Seksyen 9 Shah Alam


 Hahahhaa, poyo kan??? mamamyja memang gini. Beli jer baju then posing. Baju baru jer. Yang lama x payah. Hihik

Baju nih mamamyja mix and match kan. Beli kan mana?? nak tahu ker?? Mana lagi kalau x kat Poplook. Syok shopping kat situ. Rambang mata. Hahaha

Oklah yer, mamamyja nak makan. Dah jam 8.30 masih nak makan lagi ker makcik oi.. Hahaha
BTW mamamyja xd pantang bab2 masa makan nih. i kuat makan tau, cuma metabolisma i nih tinggi sikit jer. So makan la banyak mana pon.. Mamamyja xkan naek berat badan. Hehehehe.. Jeles la, jeles la cepat. Jahat betul i nih kan. Hhahhaha

~ The End~

2 comments:

  1. beruntung la x naik berat badan.
    metabolisme tinggi.
    aida ni tgh kursus makan 5 kali sehari, memang kompom naik berat badan ! hu hu hu...

    ReplyDelete