Friday, 10 July 2015

PHOTOSHOOT KAD RAYA

Assalamualaikum.

Jumaat dah, cepat nya masa berlalu. Minggu depan dah raya!!! oyeh, oyeh.. best nyer la kan?? selamat tahun nih ABC 6 hari jer, xd la banyak sangat nak mengganti nanti. Malam nih agak-agaknya lah kan mesti ada yang dah pulang ke kampung..

Korang sumer balik biler? mamamyja balik khamis pagi. Best2. yuhuuu

Team MEOW's




Bahagian Pentadbiran dan Kewangan

 siapa yang gediks sangat tu? mamamyja la kan. hehehe

Warga Pejabat Penasihat Undang-Undang Negeri Selangor


Kali nih gambar x meriah sebab x ramai yang free, semuanya sibuk dengan kerja. Hehe, hopefully next yer dapat penuhkan corum. 

Amacam persiapan raya? dan ready? 


~ The End ~

6 comments:

  1. sukanya dapat simpan kenangan raya ngan kawan-kawan

    ReplyDelete
  2. dalam gambar pun dah nampak meriah..nampak suasa na hari raya tu..heheh

    ReplyDelete
  3. Nampak dah mcm gambar raya dah lengkap berbaju kurung dan baju melayu.

    ReplyDelete
  4. wow best ada photoshoot dgn opismet :)
    meriah gitu...

    ReplyDelete
  5. amboii..meriah opis ehh..hahaah..
    lamaaaaaa sgt xsinggah blog mama nehh..
    maaf la yee..bz keje sikit..
    kalo ade mse lg sy singgah lg lainkali

    btw selamat hari raya in advance! XD

    ReplyDelete