Friday, 24 July 2015

MEOW'S : Posing Back to Work

Assalamualaikum,


Perkara yang susah nak tinggalkan adalah berposing. Hahahaha, tengok ler nanti. Bila ahli Meow's dan cukup. Cam nih la gayanya. Itu pun masih der yang cemburu. Haish, xfaham betullah! duduk sorang pon orang sebok, beramai-ramai pon sebok jugak. Apa kena la dengan penyakit manusia nih yer??? 

 muka mamamyja first day masuk opis lepas bercuti raya. Yeay!!! lemau





Hahahaha, mood masing2 tengah xd nih. Masih kelaut masin lagi tu.

Oklah mamamyja nak balik dah nih. Esok baru keluar entry nih. Ngeee 

~ The End ~

5 comments:

  1. mmg gitu kalo dah cuti lama kan, nak panaskan enjin tu lambat sikit..hehehe...

    ReplyDelete
  2. Cerianya Eyja masuk opis lepas raya :)

    ReplyDelete
  3. star minggu depan mesti dah ada mood..masing2 dh masuk kerja...heheh

    ReplyDelete
  4. transition period kata orang .. hihi..

    ReplyDelete
  5. ha ha transitional period :)
    demam cuti raya yg panjang...
    aida ni siap EL lagi sebab abah masuk spital.
    lebih dari seminggu cuti hu hu hu...

    ReplyDelete