Monday, 1 June 2015

Happy Anniversary !!!!!

Assalamualaikum,

Alhamdulillah sudah 8 tahun usia perkahwinan mamamyja bersama pilihan hati sendiri. Mamamyja yang pilih, mamamyja yang setuju, mamamyja juga buat keputusan untuk berkahwin di usia yang muda. 

Walaupun kekadang banyak masalah, dugaan dan cabaran yang ditempuhi. Tetap juga sabar dan bertolak ansur antara satu sama lain.

Dear my boy friend my husband, 

Terima kasih di atas segala-galanya. 
Xtahu nak cakap apa sebenarnya. Kekadang suka, kekadang gembira, kekadang menangis sampai lebam-lebam mata dan kekadang kat hati tu rasa marah yang teramat sangat, Tapi sebenarnya saya sayang kat awak sangat-sangat. xtahu nak gambar cam ner perasaan ini.. Rasa nak loncat2 tinggi2 sebab terlalu gembira. Maafkan sya sepanjang perkahwinan ini sy buat perangai. Memang peningkan layan kerenah saya. Hahaha, Awak lah orang yang paling sabar dengan sikap saya. Sebab tu lah saya rasa xd orang lain yang memahami saya selain daripada awak.

Lots of Love,
Sayang

Hehehe, best kan? nak buat special tapi keadaan x mengizinkan sebab Arissa demam dah 3 hari. Hari ini baru dah kebah. Terpaksalah postpone everything.



~ The End ~

7 comments:

  1. tahniah! selamat ulang tahun perkahwinan =)
    saya pun insya ALLAH thn ni 8 thn, tapi hujung tahun nnt
    semoga berbahagia hingga ke jannah ye =)

    ReplyDelete
  2. Tahnish myja. Moga kekal bahagia hingga ke jannah..

    ReplyDelete
  3. tahniah mamamyja..tema hijau sama ngan khaty masa kawin..semoga kekal hingga ke jannah

    ReplyDelete
  4. Tahniah..semoga kekal bahagia hingga ke syurga..:)

    ReplyDelete
  5. Happy anniversary, Eyja. Moga rumah tangga kalian terus bahagia dan ceria.

    ReplyDelete
  6. syukur alhamdulillah..smoga bhgia milik kalian hingga k syurga

    ReplyDelete