Thursday, 18 June 2015

Majlis APC 2015

Assalamualaikum,

Selamat Menyambut Ramadhan to all readers and bloggers.. Hehe, mamamyja puasa hari nih. Korang puasa x? Hehehe

Entry yang dah lepas, rasanya x sempat nak basi lagi kot. Hahaha

Bertempat di Jabatan Pendaftaran Negara, Putrajaya
Pada 16 Jun 2015

mamamyja di anugerahkan sebagai dot .. dot ..

 Shuke x? Tentulah mak suke... Setelah 4 tahun bekerja ditempat kedua, akhirnya diberikan penghargaan seperti ini

 Syukur Alhamdulillah, amin ...




Xtahu nak taip apa sebenarnya. Hehehe, oklah yer, mamamyja nak sambung wat kerja. Nanti gambar formal dah siap mamamyja upload eh. Hihik

The End

Read more ...

Monday, 8 June 2015

TAHNIAH! PEMENANG GMBM 1ST GIVEAWAY 2015

Assalamualaikum,

Entry nak cepat nih. Hari nih baru masuk opis, nengok meja haduyai... banyaknyer keje tertunggak setelah meninggalkan opis selama 4 hari. Hehehe

Tahniah kepada pemenang GMBM 1st Giveaway
Hopefully sudilah Follow my blog and FB Page

Maklumat yang Mamamyja perlukan
Nama, Alamat dan No Telefon


Terimalah hadiah yang xseberapa daripada mamamyja nih yer.. hihik


Di harap bagi segera eh, maklumlah i nih busy takut terlupa nanti..

So kepada yang berminat nak shopping lingerie, boleh la singgah ke FB Page Lingerie Store

Jemput menjamu mata..

~ The End ~
Read more ...

Sunday, 7 June 2015

PROMOTE | GMBM 1ST GIVEAWAY 2015

PROMOTE | GMBM 1st GIVEAWAY 2015 | Assalamualaikum !! Alhamdulillah dengan rasa rendah diri dan besar hati,kami dari Grup Mama Bloggers Malaysia [GMBM] ingin mempromosikan segmen sulung Belog Projek GMBM iaitu GMBM 1st GIVEAWAY 2015. Kami mengalu-alukan penyertaan rakan blogger seramai yang boleh.

GMBM 1st GIVEAWAY 2015 menawarkan pelbagai hadiah yang menarik dan lumayan untuk di menangi di taja khas oleh ahli GMBM sendiri bernilai lebih dari RM 500. Memang berbaloi menyertai segmen ini.  Syarat penyertaan yang kami buat untuk segmen ini juga adalah syarat rutin setiap segmen untuk blogger.

Detail segmen : GMBM 1st GIVEAWAY 2015
  • Mula: 10 Mei 2015 [12.30 tengah malam]
  • Tamat: 7 Jun 2015 [12.30 tengah malam]
  • Cadangan entri: coypaste dari entri segmen ATAU hasilkan entri kreatif sendiri
  • Senarai hadiah
Nak JOIN? Klik Banner--------------.
.
.
.
.
.
V
http://grupmamabloggersmalaysia.blogspot.com/2015/05/gmbm-1st-giveaway-2015.html


Segmen GMBM 1st GIVEAWAY 2015 di taja dan di perhebatkan oleh:-
Kathy,  Maria, YY, Yong, Myja, Sofu, Ida, Ann, Mieja,Fara, Sue, Fuza, Mamaniza, Hana, Aida, Mar, Khaty, Ayumie, Mila, Zana, Sally, Fiza
Read more ...

Monday, 1 June 2015

Happy Anniversary !!!!!

Assalamualaikum,

Alhamdulillah sudah 8 tahun usia perkahwinan mamamyja bersama pilihan hati sendiri. Mamamyja yang pilih, mamamyja yang setuju, mamamyja juga buat keputusan untuk berkahwin di usia yang muda. 

Walaupun kekadang banyak masalah, dugaan dan cabaran yang ditempuhi. Tetap juga sabar dan bertolak ansur antara satu sama lain.

Dear my boy friend my husband, 

Terima kasih di atas segala-galanya. 
Xtahu nak cakap apa sebenarnya. Kekadang suka, kekadang gembira, kekadang menangis sampai lebam-lebam mata dan kekadang kat hati tu rasa marah yang teramat sangat, Tapi sebenarnya saya sayang kat awak sangat-sangat. xtahu nak gambar cam ner perasaan ini.. Rasa nak loncat2 tinggi2 sebab terlalu gembira. Maafkan sya sepanjang perkahwinan ini sy buat perangai. Memang peningkan layan kerenah saya. Hahaha, Awak lah orang yang paling sabar dengan sikap saya. Sebab tu lah saya rasa xd orang lain yang memahami saya selain daripada awak.

Lots of Love,
Sayang

Hehehe, best kan? nak buat special tapi keadaan x mengizinkan sebab Arissa demam dah 3 hari. Hari ini baru dah kebah. Terpaksalah postpone everything.



~ The End ~
Read more ...