Monday, 23 February 2015

Biro Kebajikan dan Keagamaan, Kelab PPUUNS

Assalamualaikum,

 Cerita Jumaat  2 minggu yang lepas 13 Feb. 2015, Majlis Bacaan Yaasin dan tazkirah. Ofis mamamyja nih selalu buat Majlis Bacaan Yaasin setiap Jumaat. Dalam sebulan ada 2 kali majlis. Gambar sekitar  majlis xsempat nak amik. Sebab i bukan jurukamera. Hehehehe

 its me !! mamamyja. hehee


 Kita wefie... hihik, sebelum mulakan majlis


Selepas bacaan yaasin dan tazkirah, ada makan-makan.. Yummy dapnyer..

 Meraikan majlis perpisahan ahli biro. Penyampaian cenderahati di atas sumbangan tempoh setahun

Mamamyja adalah salah seorang ahli dari Biro Kebajikan dan Keagamaan, Kelab Kamar Penasihat Undang-Undang Negeri Selangor

Actually, baju korporat yang baru kami tempah dapat kelulusan daripada Dato' untuk memakaianya setiap kali majlis. Sebabnya majlis nih dikoordinasikan oleh kami. So, kalau der yang x buat kerja or 'curi tulang' nampaklah sebab pakai baju korporat. Hahaha

~ The End ~

9 comments:

  1. lain kali kena ada jurukamera khas la untuk majlis2 gini..hehehhe

    ReplyDelete
  2. Bagus ada aktivi mcm ni..x de lah stress sgt dgn keje..

    ReplyDelete
  3. hahah dan lagi nak bergambo2 tu yee..
    best kalau ade aktiviti cmni
    boleh rapatkan hbgan silaturahim kan mamamyja

    ReplyDelete
  4. bestnya tengok mamamyja wifie,ada makan2 tu yang paling best kan mamamyja..

    ReplyDelete
  5. Bagusnya anjuurkan aktiviti begini 2 bulan sekali. Suka padanan warna baju korporat tu :)

    ReplyDelete
  6. aktiviti y sgt bagus..
    semua ceria

    ReplyDelete