Wednesday, 28 January 2015

Wordless Wednesday #2

Assalamualaikum,


Tasik Dayang Bunting, Langkawi
4 Mac - 8 Mac 2013 (5 hari)

Rindu nak pergi Langkawi this year... 
Start 2009, 2012 hingga 2014 berturut2 tiap-tiap tahun mamamyja g sana.. 

~ The End ~

17 comments:

  1. Tak pernah smpai lagi ke langkawi..

    ReplyDelete
  2. Lamanyaaa tak pergi langkawi. rindu naik kereta kabel. rindu nak shopping macam macam. rindu nak borong cokelat. hahaha. rindu semuaaa lahhh. Eheh :D

    ReplyDelete
  3. tahun lepas ja khaty pegi langkawi dua kali..hehehehe

    ReplyDelete
  4. Assalam..kathy datang jenguk entri GMBMians.. :)

    ReplyDelete
  5. Rindu jugak,.... tak puas masa pergi tahun 2008... rindu sangat makanan langkawi !

    ReplyDelete
  6. 2015 ni dah ada plan nak ke sana tak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xd plan sebab anak dah sekolah.. uuuwwwaaa

      Delete
    2. La,..jgn nangis kat sini. Cuti sekolah boleh plan,...tak dpt pergi tasik dayang bunting, tasik biru kan ada :)

      Delete
  7. Tak dapat nak pergi lagi. Balik kg ja jadual pack sangat..padahal dah dekat sangat dah.

    ReplyDelete
  8. wah..boleh jadi orang langkawi dah ni..hehehe

    ReplyDelete
  9. dah lame tak pergi sini..rindunya
    jemput singgah blog sy =)

    ReplyDelete
  10. bestnyer..
    lya x pernah jejak lg kaki kat langkawi

    ReplyDelete
  11. hello saya blog walking ne...
    tolong kunjungi balik ya

    http://cewebirahi.blogspot.com/
    http://platinum21.blogspot.com/
    http://kpoplups.blogspot.com/
    http://indobokep45.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Langkawi memang best kan mama myja...ciknad pon plan nak gi thn ni...

    ReplyDelete
  13. ayu xpenah nak pergi mamamyja
    xde sape pon nak bawkkan ayu ha

    ReplyDelete