Tuesday, 6 January 2015

OMMMMM .... badabes, badabes ....

Assalamualaikum,

Tema Maharaja Lawak Mega minggu lepas Kumpulan Shiro membuat persembahan bersama artis Tok Adi (tanah kubur). Memang best giler, xsangka pulak dia nak menyebut perkataan 'badabes' tu. Sebelum nih mamamyja der jugak tercari-cari siapakah yang menyanyikan lagu 'badabes' yang sedap giler. Itu bagi pendapat mamamyja xtahu la orang lain kan. Hihik

Carik punya carik akhirnya jumpa

Meghan Trainor
All About The Bass

video
Jom layan video clip nyer yer..

Kalau lagu yang mamamyja suka dengar, akan didengar berkali-kali sampai boleh muntah. Hahaha

om ... Badabes... badabes ... 

~ The End ~

16 comments:

  1. hahaha. adik beradik nani pun lepas tengok MLM asyik dok ulang perkataan tu. hahaha :P

    ReplyDelete
  2. ooooo ini kah asal nyer...
    memang terbaik la shiro and tok adi mlm tu :-)

    ReplyDelete
  3. syok jgk dgr lagu ni kat sini..hihi

    ReplyDelete
  4. ♪ ♫ 'badabes', 'badabes',..not treble ♪ ♫
    Akak setiap kali dengar lagu ni memang akan gelak. Lirik kelakar.

    ReplyDelete
  5. kalau dengar lagu ni, mimin kompom terjoget dgn sendirinya. haha

    ReplyDelete
  6. lagu nie buat aerobik memang best mamamyja..

    ReplyDelete
  7. hahaha..
    mmg malam tu tok adi paling lawak..
    x takut dah nk tgk tanah kubur pasni.
    hehehe.
    om badabi badabi

    ReplyDelete
  8. hahaha. sukaa kot dengan laguu nii

    ReplyDelete
  9. haha.. lya pon baru tahu penyanyi ni..
    mmg lawak sungguh shiro mlm tu.. mmg ptt la dapat award tu.. kump bocey pon best

    ReplyDelete
  10. Dah lama dah saya suka lagu ni...hehehe
    Best tang words badabess tu la. ;-)

    ReplyDelete
  11. lagu feveret anis nie. siap ringtone kat fon lagi..hihi

    ReplyDelete
  12. hahaha ade lagu rupenye
    ayu pon xsgka gak tok adi tu nak mnyebut
    mmg lawak la tok adi mase tuu

    ReplyDelete