Monday, 22 December 2014

Segmen Bloglist Januari 2015 by Akif Imtiyaz

Assalamualaikum,


Sambil-sambil meneman Arissa tidur, ibu berblogging jap. Jumpa satu segmen. Apa lagi cepat-cepat lah join sebelum tamat tempoh [p.o.y.o] giler seh..

Actually mamamyja tengah SEDIH !!! sedih dengan sikap orang disekeliling. Kecewa pon ada jugak. Ku sedar diri ini, aku hanyalah insan biasa. tapi aku ada harga diri .. [lagu tu, lagu

Bagi mamamyja terpulanglah kalau diorang nak menjaja cerita buruk tentang diri ini. Selagi mamamyja boleh sabar, selagi itu lah aku akan kuat menempuh segala dugaan dan cabaran. Mamamyja bagi peluang untuk mereka 'mengata' sebanyak yang mungkin. Kerana bukanku yang berdosa dan ia xkan merubah apa2 pun. Betul x??

Ah !!! apa mamamyja merepek nih. Melalut yang bukan hala. Buat luahan perasaan kat segmen orang [choiiii] ... Hehe



Sis, mamamyja DONE follow all rules.

Kepada sesiapa yang ingin join segmen boleh la klik banner tu yer

~ The End ~

14 comments:

  1. Assalamualaikum..Terima kasih ya Mama Myja sudi join segmen Lya ..All the best

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen mama. tersenyum Jie baca hat [lagu tu, lagu] . XD hehe.

    ReplyDelete
  3. selamat bersegmen
    done follow no.357

    ReplyDelete
  4. selamat bersegmen..sempat lagi tue BW..ngee

    ReplyDelete
  5. Good Luck MamaMyja.
    selamat bersegmen.

    Pedulikan pada mereka yg suka mengata orang.
    moga MamaMyja mendapat pahala dr mereka yg suka mengata tuh.. :)

    ReplyDelete
  6. salam..singgh cn
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2014/12/segmen-bloglist-januari-2015-by-akif.html

    ReplyDelete
  7. salam singgah dari segmen yg same...
    http://www.jiarizaira.com/2014/12/segmen-bloglist-januari-2015-by-akif.html

    ReplyDelete
  8. singgah dari segmen yg sama :)

    http://kameqdeanna.blogspot.com/2014/12/segmen-bloglist-januari-2015-by-akif.html

    ReplyDelete