Monday, 15 December 2014

Monday Blues # 1

Assalamualaikum,

Selamat pagi sumer !!!! Today, Isnin yang mendamaikan buat mamamyja. Semangat sikit hari ini. Entah kenapa. Hehe ..... Semalam x online pon. Rasa rindu pada blog. Lepas mamamyja post entry nih nak singgah blog bloggers lain ya. 

Rutin tiap-tiap pagi bangun seawal 4.45. Menyusukan Arissa, mandi makan pagi sikit untuk topup balik lepas penyusuan, solat subuh dan terus gerak ke rumah pengasuh.

Sampai jer opis jam 7.05 minit..


seperti biasa rutin harian mamamyja, ambil kunci opis. Maklumlah I jer yang datang awal setakat nih. Hehe.


Dapat pula rezeki pagi nih. Nasi Lemak free from BSN. Depa buka booth kat bawah tu.. 
Untung kan datang kerja awal2 nih. hehehe

Oklah nak settlekan apa yang patut sebab jap lagi jam 8 ada perhimpunan.

~ The End ~

10 comments:

  1. Asalam..cute nyer dia punyer cover batch..lorr,khaty pon dapat jugak mama nasi lemak from BSn tapi kat KOMTAR..selamat bekerja..ngee

    ReplyDelete
  2. Wslm mamamyja. Alhamdulillah dpt rezeki nasi lemak. Slmt bekerja dgn tekun.

    ReplyDelete
  3. Selamat pagi mamamyja. Selamat bekerja! :)

    ReplyDelete
  4. Selamat bekerja mama..comel betul tempat letak kad tu.

    ReplyDelete
  5. selamat bekerja mamamyja.. ^_^ Alhamdulillah rezeki nasi lemak. :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah. jimat duit untuk sarapan hari ni :)

    ReplyDelete
  7. Kagum lah.. ade bb kecik pon boleh masuk keje awal.
    Zura pon dpt nasi lemak tu. rezeki pagi Isnin.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Bestnya, rezeki di pagi hari. Selamat memulakan minggu, eyja :)

    ReplyDelete
  9. Wahh..mmg awal sgt ni smpai mamamyja. Kiranya ada msa 1jam b4 start kerja kan.. ok la tu.. at least blh la rehat2.kejap sblm mulakan kerja.. alhamdulillah murah rezeki mamayja, dpt lak nasi lemak free..

    ReplyDelete
  10. nasik lemak siap ada label lagi. itulah untung pergi awal kan

    ReplyDelete