Wednesday, 24 September 2014

CABARAN 30 HARI: HARI 24 - RUMAH IMPIAN ANDA

Assalamualaikum

Ku sahut juga cabaran walaupun dalam keadaan sakit nih. Nanti mamamyja cerita eh.. hihik

Cabaran Hari Ke-24 : Rumah Impian Anda

Nak story apa pasal rumah nih x tahu lah, sebab rumah impian nih nak dikatakan boleh dapat tu memang susah. Melainkan mamamyja betul2 mampu. Apa pun sekarang mamamyja bersyukur sebab dah punyai rumah sendiri walaupun ia bukanlah yang di impi2kan.. Tinggi rumah mamamyja. hahahaha

[sumber google]

Cantik x? English style, agak2 bila lah dapat eh? hahahah berangan boleh lah mamamyja oi

Oklah, mamamyja nak berehat jap. Perut dan baby tengah stress nih.. ^_^


8 comments:

  1. Jaga kesihatan ya dear. bila due? Semoga mama dan baby sentiasa sihat...

    ReplyDelete
  2. cantek sangat... tapi kalau dpt umah cmni nak mgemasnye makan hari jugak tuuu

    ReplyDelete
  3. Selamat beristirehat, Mama. Jada diri baik2 ye.
    Dapat rumah macam ni,..memang tak keluar dah ;)

    ReplyDelete
  4. kalau ada rezeki, pastidapat. yeayh ! jaga bebaik baby tuu..

    ReplyDelete
  5. miss 2 hari, ingatkan dah bersalin.........

    ReplyDelete