Monday, 10 February 2014

Laguna Biru, Kundang [PART 5] - Kenduri Kesyukuran

Assalamualaikum..

Nih last entry pasal rumah mamamyja eh. Cukup 5 dah kan, nak write apa lagi pon xtahu dah.. hehehe. So, kalau ada yang nak bertanyakan berkaitan dengan Laguna Biru. Rajin2lah private msg mamamyja eh.. Ok lah strait to the story la yer..

Actually, kenduri kesyukuran nih dah lama. Tapi memandangkan rumah mamamyja xder internet. Xpasang pon lagi sebab dah terlalu banyak guna duit dan potongan itu ini. Serasanya xmampu nak pasang internet. Cukuplah internet di hp yang mamamyja bayar tiap2 bulan tu. Kalau nak write dekat opis pulak, mamamyja memang xder masa. Al maklumlah sekarang mamamyja tengah menanggung kerja. Lagipun awal2 bulan nih memang banyak benda yang nak kena siapkan before mamamyja g bercuti bulan 3 nanti. 

Okey kenduri nih mamamyja xder la ajak ramai.. Cukuplah sekadar ahli keluarga kedua-dua belah pihak. Keluarga belah mamamyja dan keluarga belah suami dan juga jiran satu aras. Kenapa x jemput kengkawan?? bukan x nak jemput. Masih baru dan juga kekangan uwang.. hehehe. Kengkawan in shaa allah raya boleh datang. Tapi larat ker mamamyja ??? macam x jerk.. hahhaha . So, menu yang mamamyja sediakan nasik tomato tunjuk diiringgi dengan lauk pauknyer. Agar2 dan Apam yang dibuat khas oleh ibu dan Buah-buahan dari Kuala Kangsar [langsat, rambutan, dll]. Jom layan gambar lah eh,



hahah... teruk betul, upload yang dah nak habis .. hehehe






keluarga belah suami, dari kuala kangsar dan tanjung malim..

keluarga belah mamamyja pula.. semua area selangor jer nih


tuan rumah baru nak makan.. hehehe

apsal mamamyja nampak gemuk?? hahaha, aisar yang try snap pic nih.. boleh la..


tetamu sumer dah nak balik dah.. seronok betul bila sekali sekala berkumpul.. memang best..

hehe, rasanya sampai sini jer lah kot. mamamyja dah kekurangan idea nih. lagipun ngan letih2 lagi.. morning sickness xd plak.. syukur alhamdulillah. mudah2an sama lah macam preggy anak2 yan sebelum nih. uhuks

~ The End ~

1 comment: