Wednesday, 1 May 2013

5S Dan Sambutan Hari Pekerja

Assalamualaikum....

Huhu, hari nih CUTI.. !!! Yahooo, tengah berehat2 di rumah.. bila lagi yer dapat bercuti.. Cuti rehat aku pon dah tinggal lagi 14 hari kot.. kalau x silap lah.. haha, kena simpan nih.. wat back up mana tahu ada masalah lain nanti.. eh banyak lak berceloteh... huhu

Selasa lepas, kami menjalankan aktiviti 5S di opis. Mengemas bilik Fail Bahagian masing-masing. So untuk bahagian pentadbiran kami kemas bilik stor dan bilik fail. settle kan Fail2 peribadi dan fail am.. untuk Fail yang aku jagalah.. huhu  tapi dalam story nih xd pon gambar kami buat kerja.. eheheh, semuanya gambar posing saja...

 aku with cc and kak an

 nih ler rakan seperjuangan termasuk dengan bos aku.. alamak ter'pose' gediks la plak.. sorry..

 posing lagi.. apsal tutup mata.. malu eh

 nak main cak2 la plak, hehe

 me and shahida... apsal din, nyebok jew..

 wah.. ada suprise rupanya. ada kek plak tu, sambutan hari pekerja... Carrot Cake Secret Recipe

 nih sikit jer nih... sebenarnya kakitangan kat opis aku ramai lagi.. dalam 95 orang.. belum campur yang berada di mahkamah lagi.. so, ini baru berapa kerat jew... huhu

Untung nyer, rezeki kamu Kamaruddin. Special Celebrate.. hahahhaha Selamat Hari Lahir

Okaylah, xd aper yang nak di storykan lagi... Sambung esok jika aku xder keje la nak buat kan. Aku rasa cam ada jer.. sebenarnya kerja nih xpernah nak surut... ada jer. tambahan esok awal bulan. Lagilah banyak benda nak buat.. huhu... Okay, bubuy

~ THE END ~ 


No comments:

Post a Comment