Tuesday, 30 April 2013

Scanner ker Photostat....

Assalamualaikum....

Hari ini, Selasa 30 April 2013... Wah, jap jer dah nak masuk bulan Mei.. Esok CUTI.!!!!... Labour Day.. Yahooo... tapi x leh nak enjoy sangat sebab en suami kerja... uuuwwwaaa.. bored ler... Hum, kenapa tajuk aku macam tu erk??... hahahah, dah kekurangan idea ker? yer lah tu.. Cuma semenjak dua menjak nih.. dan sebelum2 ini ramai yang mengatakan muka anak aku NURUL AUNI BINTI AIMAN MARZUKI... mak aih panjangnya nama... iras aku dah.. dulu masa kecik muka cam en suami, tapi bila auni dan berumur setahun, dah iras aku dah... yer ker?? ce kita tengok

nih ler dia Nurul Auni binti Aiman Marzuki... heheheheh

dan nih siapa la pulak??? its me ler... 

So, per pendapat korang?? sama ker erk??? kalau sama betul lah tu orang kata.."orang tua2 kata.. nak tengok perangai kita masa dulu tengok lah perangai anak-anak kita"... belum dapat tengok perangai lagi, muka pon dah sama.. so, semuanya sama lah yer... then, bila aku tengok perangai auni pon dah iras2 sama.. hahahaha... masaklah kau eyja... 

Okaylah yer... nak sambung wat kerja 5S hari nih kat opis... happy xyah kerja, kemaskan work station sendiri dengan fail2... yuhuuuu .. ok done... bye2


~ THE END ~

No comments:

Post a Comment