Saturday, 2 March 2013

Welcome March


Assalamualaikum....


Salam Jumaat... Xder perkara yang nak di share kan.. Kejap jer dah bulan 3.. Tak lama lagi bufday aku... Xd lah banyak mana perkara yang penting bulan 3 nih... yang pasti, aku xsabar nak pergi holiday... tempat yang sama untuk dituju.. seperti tahun yang sebelum nih.. Langkawi... kenapalah aku seronok sgt nak kesana... huhu...

kedua... 7.3.2013 genaplah dua tahun aku bekerja di pejabat penasihat undang-undang negeri selangor. Pelbagai dah aku tempuhi... dan, sekarang aku rasa nak beralih angin pulak.. Kenapa nih? dengan secara tiba-tiba... adalah kot. mungkin mereka boleh mencari "teman pengganti" yang mungkin lebih bagus dari aku... mudah-mudahan la kan... aku betul2 kecewa dengan apa yang berlaku.. nak buat macam mana orang lebih pandang keburukan aku daripada kebaikan yang telah aku lakukan.. redha dan tabah jer lah yer...

ketiga... 8.3.2013 genaplah aku 28 tahun... wah jap jer kan, lagi 2 tahun nak masuk ke 3 series... hehe, cadangnya nak menambah ahli keluarga.. tapi, mampukah aku? yang kedua nih pon cukup memeningkan aku.. mudah2an, aku tabah melaluinya...

keempat dan kelima..... dan seterusnya... xder apa2 pon.. saja jer....

haha... oklah sampai disini sahaja... nanti aku coret lagi....

bubuy you alls.....   

2 comments:

  1. hehe..tahu takpe kejap je mase berlalu..
    bulan ni jugak besde kite..weehuu..

    ReplyDelete