Tuesday, 28 August 2012

Iftar Admin PUUN @ Intekma Resort

Assalamualaikum...

Entry nih dah basi sebenarnya, tapi nak jugak cerita sebab ada contest tertutup buat kengkawan mamamyja kat opis nih. Penyertaan nyer xder lah ramai mana. 5 orang jer termasuk dengan I. tapi mustahil lah kalau penganjur contest masuk sekali kan.. yer x gitu. So, untuk I suka2 jer. So jom kita layan jer lah gambar yer..

First sekali show gambar reramai... 

 Keluarga Hasni, undian LIKE di facebook sebanyak - 7

 Keluarga Ann, undian LIKE di facebook sebanyak - 26 + share skali

 Keluarga Zura, undian LIKE di facebook sebanyak - 12

Keluarga Sha, undian LIKE di facebook sebanyak - 10

 ahli keluarga aku xcukup orang??? cam ner nak masuk contest.. ahaks...

So boleh tau la kan siapa yang menang? Kepada an norehan, tahniah sebab menang yea. hadiah pon biasa2 jer. hasil tangan i tue tau.. bukan senang orang bz cam i ni nak menjahit... ahaks.. Kepada fren i yang x menang tu, jangan berkecil hati atau sedey. Tahun depan cuba lagi yer. Jangan risau, i akan rajin wat contest. Cuma ikut mood jer lah yer... ahaks...

 nih ler hadiah nyer.. felt id card holder. 

So kepada sesiapa yang berminat nak order leh order yer. Harganya RM 8.00 sahaja.

~ THE END ~

2 comments:

  1. wow pandai ko business ek skrang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehem... biasa ler, nak cari makan sikit. order la satu.. cantik ooo... hand made gituh. bukan senang nak wat..

      Delete