Tuesday, 24 January 2012

Pizza Hut - Golden Reunion Feast

Dengan bertemakan Reunion jadi aku memilih tuk makan dekat Pizza Hut sesuai ngan perjumpaan kami yang dah lama x jumpa.. lagi satu lak sebab ada la orang tu kan yang kata nya alergik xleh makan dekat Johnys... Ahakas sapa orang tu yer.. Nanti kita sama2 nantikan... So aku ambik cuti untuk berjumpa dengan kawan lama aku di tempat aku bekerja dulu.. Bahagian Tanah Ukur dan Pemetaan.. RINDU sangat kat diorang nih.. kawan ketawa la katakan... hihi, aku jumpa dorang nih sebab nak belanja makan maklumlah ada untung besar sikit, rezeki Allah beri.. so 3 tahun aku kijer kat tempat lama tu. jadi aku pon teringin gak nak belanja kengkawan lama makan besau.. besar ker?? boleh la kan...

ini lah menu yang kami order... sedap seh... sedap giler

bila berjumpa topik yang biasa kami bualkan, adalah.... ops x leh citer kat sini, rahsia seh.. berkongsi suka duka di tempat baru.. wahahaha... kan sedih, sapa suh gatal pindah??? ngeee untuk kepentingan anak, aku terpaksa pindah supaya dekat dengan rumah... itulah sebabnya... hurm, pas makan, bergossip sok seh... aku pon g pasar tani, tempat yang lama aku x pegi... semenjak pindah hari tuh... tapi sedihnya, ak x shopping apa2 pon sebab kat alamda aku dah shopping baju aisar dan auni sampai RM 250.00. Punya la ralit mengambil baju, sampai kan aku x sedar harga sumernya tu da mencecah 200 ++... baju aku dan abg? bila kami nak shopping yea... nanti la kot.... so jomlah layan gambar plak...


 makanan yang di order da sampai, so snap pic dulu... 

 ini lah orang yang elegik Johny's... Kak Mery...(yg pegang kentang) sebenarnya dia bukan alergik, tapi alahan... So Congrate to you ya.. da 2 month kan... 

 aku n liza... pose jugak... puan kamera pon nak terselit jugak... mana leh moka korang jer.. tu susah pakai D90 ni, x leh nak tangkap gambar sendiri la..

semangat tu penting... huahahaha... sedap erh... cuba jangan x cuba...

~THE END~

1 comment:

  1. Hi ! Awesome blog ! Done follow u . I will always support ur blog :D .

    http://secret-domokun.blogspot.com/

    ReplyDelete